Cele 5 lucruri pe care trebuie sa le contina un site

Cele 5 lucruri pe care trebuie sa le contina un site

In ziua de azi, putem obtine influenta fiind foarte atenti la prezenta noastra in mediul online.

O prezenta de exceptie in acest spatiu incepe cu un site clar si eficient.

Site-ul nu este singurul instrument de care ai nevoie pentru a-i motiva pe cumparatori, insa, de obicei, este cel care face treaba cel mai dificila.

Oamenii pot auzi de tine prin intermediul retelelor de socializare, insa, cu siguranta, vor dori sa-ti viziteze pagina web pentru a afla mai multe. Atunci cand intra pe site-ul tau, trebuie sa fie convinsi ca ai o solutie pentru problema lor.

Pagina ta web este cea care creeaza prima impresie unui potential client cu privire la compania ta. Este prima „intalnire” cu clientul.

Chiar daca dezvoltarea companiei tale se datoreaza informatiilor transmise prin viu grai, un site care nu contine altceva decat „zgomot” poate ucide o potentiala vanzare.

Vom prezenta mai jos 5 lucruri pe care site-ul tau trebuie neaparat sa le contina:

  • 1. O oferta pe prima pagina.

Atunci cand oamenii intra pe pagina ta de internet, primul lucru pe care il observa sunt imaginile si textul de pe prima pagina.

Formula de pe prima pagina vine din industria presei scrise si se refera la informatiile scrise in partea de sus  a primei paginai, acolo unde ziarul se impatureste in doua.

Pe scurt, clientii trebuie sa stie ce castiga excat in momentul in care iti deschid site-ul.

  • 2. Indemnuri evidente la actiune

De vreme ce facem afaceri pentru a ne servi clientii si pentru a face o lume mai buna, e clar ca nu vom mai face prea curand, daca oamenii nu apasa butonul ” Cumpara acum”. Deci nu trebuie sa-l ascundem ci sa-l scoatem in fata.

Exista doua locuri unde este bine sa plasezi indemnul la actune: in partea din dreapta sus si in mijlocul ecranului.

De asemenea, este indicat sa-l plasezi si a treia oara daca ai o oferta afisata pe site, imediat in apropierea acesteia.

Pentru cele mai bune rezultate, butoanele tip ” Cumpara acum” ar trebui sa aiba o culoare diferita de toate celelalte butoane.

  • 3. Imagini ale succesului

Imaginile pe care le folsim pe site-ul web comunica la randul lor ceva. Daca oamenii intra pe site-ul tau si vad fotografii cu sediul companiei tale, s-ar putea sa irosesti o parte din spatiul disponibil, fara sens, daca nu cumva detii un hotel care ofera camere de cazare sau eventual un restaurant…

Noi credem ca pe site trebuie sa fie prezente poze cu oameni zambind si fericiti care au avut o exerienta placuta folosindu-se de brandul tau.

  • 4. Mici defalcari ale fluxurilor de venit

Una din provocarile obisnuite pe care le intampina firmele este aceea ca trebuie sa comunice cat mai simplu si clar ceea ce fac, insa si-au diversificat  atat de mult sursele de venit incat nu mai stiu de unde sa inceapa.

Ideea este ca sectoarele de activitate trebuie impartite foarte clar pentru client, astfel incat acesta sa inteleaga simplu ce oferim.

  • 5. Cuvinte foarte putine

Oamenii nu mai au rabdare sa citeasca site-urile. Ei le scaneaza. De aceea mesajul trebuie sa fie atat de simplu si de clar incat sa inteleaga din prima, solutia ta pentru problema lor.

Pe masura ce vor derula pagina, poti sa folosesti mai multe cuvinte, gen cateva propozitii la un loc.

Daca vrei sa scrii un text mai lung pentru a explica ceva, plaseaza un link cu textul „Citeste mai mult”, iti va face bine si la SEO si astfel vei putea organiza clar informatia pentru client.

Ca un experiment, incearca sa analizezi site-ul pe care il detii si vezi daca cele scrise mai sus se identifica si in site-ul tau! Si, mai ales, cat de clar este mesajul pentru potentialul tau client?

___________________

In ultima vreme, un site este certitudinea ca esti pe piata. Ca nu esti cine stie ce firma fantoma, care are strategii neortodoxe pe piata.

In ultima vreme, primim tot mai multe cereri de la clientii nostri care precizeaza ca doresc un site, deoarece partenerii lor internationali solicita acest lucru.

Nu poti compara CERTITUDINEA pe care o poate oferi un website cu PROBABILITATEA unei Pagini Social media.