Politica de confidentialitate

si informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Document valabil incepand cu 25 Mai, 2018. Va rugam verificati periodic acest document pentru a fi la curent cu eventualele actualizari.

INFORMATII GENERALE
Aceasta Politica explica practicile noastre de confidentialitate pentru ALLHOST.ro (denumit in continuare „Site”). Aceasta Politica de Confidentialitate se aplica tuturor serviciilor furnizate de THEYAS WEB SERVICES SRL (denumit in continuare ” ALLHOST.ro „, dar si „noi” sau „al nostru”). Aceasta Politica de Confidentialitate explica de ce si cum colectam dar si cum folosim informatiile personale ale clientilor nostri.

THEYAS WEB SERVICES SRL este inregistrata in Registrul Comertului sub numarul J13/1447/2016, Cod Fiscal 36149918 cu sediul social in CONSTANTA, str. Atelierelor, nr.27, et.4 si este OPERATOR de date cu caracter personal.

In continuare veti gasi informatii despre urmatoarele:

  1. Colectarea informatiilor
    2. Cum folosim informatiile
    3. Scopul procesarii datelor
    4. Destinatarii datelor personale
    5. Masurile de securitate
    6. Perioada de retentie
    7. Drepturile dumneavoastra
    8. Limita de varsta
    9. Modificari ale Politicii de Confidentialitate
    10. Intrebari si Contacte

1. COLECTAREA INFORMATIILOR

Atunci cand accesati si navigati pe Site noi colectam urmatoarele informatii despre dumneavoastra:

Informatiile transmise de dumneavoastra

Date de contact – receptionam si salvam orice informatie transmisa prin finalizarea unei comenzi. Formularele de comanda colecteaza informatiii despre dumneavoastra ce includ: nume si prenume, CNP sau NIF, adresa postala (domiciliul / resedinta / adresa de corespondenta), numar de telefon, adresa de email, date localizare (IP).

Informatii pe care le primim prin folosirea serviciilor noastre

Informatii Automate – atunci cand vizitati site-ul nostru noi colectam informatii, care pot constitui date personale. Aceste informatii includ adresa de ip, url referral, ultima pagina vizitata, tip-ul de browser folosit, sistemul de operare. Putem inregistra data si ora accesarii dar si numarul de click-uri realizate pe site-ul nostru.

Unelte de masurare a traficului – Folosim servicii de masurare a traficului puse la dispozitie de terte parti (Google Analytics) pentru a colecta informatii despre utilizarea Site-ului, cum ar fi vizitele, paginile vizitate. De asemenea urmarim si popularitatea continutului publicat. Uneltele de masurare a traficului folosesc tehnici specifice de urmarire (de exemplu: cookies) pentru a recunoaste dispozitivul si a analiza informatiile despre dumneavoastra. Colecteaza urmatoarele informatii: ce pagini ati vizitat dar si cat timp ati petrecut pe aceste pagini, adresa dumneavoastra de ip, ce sistem de operare folositi, ce browser folositi precum si ce site ati vizitat inainte de a ajunge la site-ul nostru.

  1. Loguri informatii – Atunci cand vizitati Site-ul, accesati continutul furnizat de noi, folositi serviciile noastre, folositi aplicatia de chat, ne adresati intrebari, solicitati asistenta tehnica in legatura cu serviciile furnizate, ne trimiteti email sau participati sa concursuri sau completati formulare de satisfactie pe website-ul nostru automat colectam si stocam o serie de informatii in fisierele de tip log. Aceste informatii, includ adresa de ip, adresa web, site-ul vizitat inainte, adresa web de iesire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data si ora, tipul de solictare transmisa dar si eventualele erori receptionate de la Site sau servicii.
    2. Alte informatii – De asemenea noi receptionam si stocam orice informatie pe care dumneavoastra o transmiteti pe Site-ul nostru, prin Chat-ul nostru, email , telefon sau orice alta comunicare cu echipa noastra sau in legatura cu furnizarea serviciilor contractate. De fiecare data cand ne contactati, noi vom inregistra ticket-ul, chat-ul sau convorbirea telefonica pentru a ne asigura ca avem informatii exacte, astfel inca sa putem oferi serviciile contractate dar si ca suport pentru actiunile realizate de echipa noastra in cazul unei reclamatii la adresa raspunsului primit de la noi.

2. CUM FOLOSIM INFORMATIILE

Informatiile pe care le oferiti dumneavoastra:

Colectam, stocam si utilizam informatiile pe care le furnizati pentru urmatoarele motive:

  1. Informatiile de contact – pentru a va contactat in legatura cu comenzile dumneavoastra, starea serviciilor, schimbari de functionalitate pentru serviciile noastre dar si pentru Site. De asemenea, atunci cand v-ati exprimat acceptul expres pentru a receptiona asemenea informatii, va trimitem informari despre noile noastre servicii/ oferte speciale sau notificari periodice. Noi folosim email-ul, telefonul sau mesaje de tip text (SMS) pentru a va informa in legatura cu eventuale probleme ale conturilor de hosting, intreruperea functionalitatii serviciilor respectiv update-uri sau imbunatatiri ale serviciilor.
    2. Plati si informatii financiare – aceste informatii sunt necesare impreuna cu informatiile de contract pentru a va deschide un cont de client, pentru a finaliza o comanda noua sau pentru a prelungi un contract existent, pentru a incepe un contract nou, pentru a emite o factura si pentru a ne indeplini obligatiile legale si fiscale.

Informatiile pe care despre folosirea dumneavoastra a serviciilor noastre

Noi colectam, stocam si folosim informatiile pe care le primim ca urmarea a folosirii serviciilor nostru pentru urmatoarele motive:

  1. Informatii automate – pentru a identifica problemele cu serverele noastre, pentru a administra Site-ul si serviciile noastre. Aceste informatii nu pot identifica o persoana decat pentru a preveni o frauda sau abuz pe Site-ul nostru sau la adresa sistemelor noastre.
    2. Unelte statistici – pentru a imbunatiati serviciile si Site-ul nostru.
    3. Informatiile din log-uri – pentru a identifica eventualele probleme, administra Site-ul nostru.
    4. Alte informatii – pentru a administra contul dumneavoastra si comenzile realizate, pentru a avea informatii corecte si relevante in cazul unei dispute/reclamatii dar si pentru a identifica elemente concrete care ne pot ajuta sa imbunatatim serviciile furnizate.

3. SCOPUL PROCESARII DATELOR

Atunci cand accesati ori folositi Serviciile noastre, trebuie sa colectam, utilizam informatiile dumneavoastra conform acestei Policitici. Respectam confidentialitatea si respectam cateva principii fundamentale cand procesam datele personale:

  • Vom colecta minimul de informatii persoanle, care sunt necesare pentru a putea livra Serviciile contractate
  • Oferim transparenta completa despre cum vom folosi informatiile dumneavoastra pentru a ne respecta obligatiile legale cu respect pentru confidentialitatea dumneavoastra
  • Ne asiguram ca folosim informatiile doar pentru scopul pentru care ne-ati oferit acceptul

Datele personale sunt prelucrate, conform acestei Politici, pentru:

  1. Contract – pe baza comenzii dumneavoastra de furnizare a serviciilor si produselor din oferta comerciala a ALHOST (ex. Mentenanta in inregistrarea si prelungirea domeniilor web, servicii de gazduire, certificate SSL, servere virtuale).
    2. Obligatii legale – raportarea catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si alte institutii de stat (la solicitarea expresa a acestora) pentru indeplinirea activitatilor aferente controalelor autoritatilor, cum ar fi ANAF, ANPC, ANSPDCP, IPJ, Parchete etc.
    3. Interesul legitim – necesar pentru scopuri legitime interesului nostru, cum ar fi:
  • sa oferim clientilor nostri produsele sau serviciile comandate;
  • sa indentificam si sa prevenim activitatile ilegale, frauda;
  • sa imbunatatim securitatea retelei si a sistemelor informatice;
  • sa intelegem mai bine cu vizitatorii interactionaleaza cu site-ul nostru;
  • sa identificam eficienta campaniilor promotionale si de marketing;
  1. Consimtamant – ne bazam pe acceptul dumneavoastra de a folosi datele dumneavoastra personale pentru a va livra produsele sau serviciile comandate, pentru a trimite informatii de marketing (email-uri periodice , newslettere, maxim 1 pe luna dar si oferte promotionale) prin email. Va puteti retrage acceptul pentru primirea informatiilor de marketing in orice moment actualizand setarile din contul dumneavoastra sau printr-o instiintare la office@allhost.ro.

4. DESTINATARII DATELOR PERSONALE

Datele dumneavoastra personale pot fi transmise catre urmatoarele categorii de destinatari:

  1. Persoana vizata sau reprezentatii sai;
    2. Organizatii nationale sau internationale (ex: RoTLD, ROMARG SRL, TELEKOOMSRL, etc)
    3. Autoritati publice din Romania (ex: ANAF, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, Parchete, IGP, etc) si din strainatate (ex: Comisia Europeana, autoritati fiscale, instante etc).

5. MASURI DE SECURITATE

Avem implementate prin contractele cu terti ( respectiv ROMARG SRL, TELEKOM COMUNICATION SRL) masuri fizice, electronice/software si proceduri in legatura cu colectarea, stocarea, si dezvaluirea informatiilor care pot duce la identificarea unui persoane. Procedurile noastre , impun in unele cazuri sa va solicitam dovezi ale identitatii dumenavoastra inainte de a va pune la dispozitie informatiile sau a da curs solicitarilor dumneavoastra.

Pentru a proteja contul dumneavoastra impotriva accesului neautorizat, am implemenentat masuri de management al sesiunilor si expirare automata. Ca masura suplimentara de securitate, va recumoandam sa va deconectati folosind optiunea Log-out atunci cand terminat de folosit contul de client sau calculatorul si sa nu salvati parolele in browser.

Desi suntem dedicati securitatii datelor, si luam masurile necesare pentru a aasigura un nivel de securitate ridicat trebuie sa stiti ca nici o transmisie de date peste internet nu poate fi garantata ca fiind sigura. Prin urmare, trebuie sa luati act ca nu ne putem asumarea garantarea securitatii completa a datelor personale pe care le transferati prin Internet catre noi.

6. PERIOADA DE RETENTIE

Pastrarea si prelucrarea datelor personale se realizeaza pe durata de valabilitate a contractelor incheiate cu ALLHOST ori de valabilitate a domeniilor inregistrare prin terti.

7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

In calitate de persoana vizata, cu privire la Datele personale proprii aveti urmatoarele Drepturi:

  1. dreptul de acces la date (art. 15 din Regulament);
    2. dreptul de rectificare a datelor (art. 16 din Regulament), in urma identificarii persoanei solicitante;
    3. dreptul de stergere a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor expre ale art. 17 din Regulament si ale scopului colectarii;
    4. dreptul la restrictionare a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor exprese ale art. 18 din Regulament;
    5. dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulament);
    6. dreptul la opozitie (art. 21 din Regulament);
    7. dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare (conform art. 22 din Regulament);
    8. dreptul de a adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si Justitiei.
  2. LIMITA DE VARSTA

In concordanta cu Termenii si Conditiile ALLHOST, nu oferim servicii sau colectam informatii pentru persoane cu varsta sub 18 ani. In masura in care aveti dovezi ca o persoana minora (sub 18 ani) a cumparat servciii sau ne-a oferit informatiile sale personale , va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau trimitand direct un email pe adresa office@allhost.ro

9. MODIFICARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE

Ne rezervam dreptul de a modifica Politica de Confidentialitate in orice moment. Daca vom decide ca modificam aceasta Politica, vom aduaga acele actualizari aici sau in orice alt loc in care consideram ca e protrivit astfel incat sa fiti informat asupra informatiilor pe care le colectam.

10. INTREBARI SI CONTACTE

Daca aveti orice intrebari legate de aceasta Politica de Confidentialitate, daca doriti sa va exercitati oricare din drepturile dumneavoastra in legatura cu informantiile personale va rugam sa ne contactati Data Protection Officer-ul nostru in scris printr-o adresa datata si semnata, insotita de copia cartii de indentitate, transmisa catre THEYAS WEB SERVICES SRL la Str. Atelierelor, nr.27, et.4 CONSTANTA sau prin email la adresa office@allhost.ro.

In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor dumneavoastra privind protectia datelor, vom raspunde solicitarii in termenul de o luna prevazut de Regulament.

Acordul dumneavoastra pentru operatiunile de prelucrare este exprimat odata cu depunerea unui contact direct din site sau prin semnarea unui contract, in conformitate cu prevederile Legii nr. 667/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Scroll to Top