Majoritatea companiilor cheltuie foarte multi bani pe bugetul de reclama si nu obtin rezultatele asteptate.
Majoritatea companiilor abordeaza problema gen ” vrem si noi sa ne faci luna asta o reclama”.
Majoritatea companiilor fac acest lucru fara UN PLAN bine stabilit.
Da stiu, o sa-mi spuneti ca asta este PIATA. Ca totul este intr-o permanenta schimbare.
Aveti dreptate, dar ce nu inteleg MAJORITATEA COMPANIILOR este faptul ca, nu poti sa ajungi la tinta fara un plan.
Totul este ca in SPORT!
Cei care au urmat un sport, sau care au avut tangenta cu asa ceva, stiu ca orice sportiv de PERFORMANTA, are un PLAN, pe care il urmeaza cu sfintenie. Nu poti ajunge la performanta fara munca, perserverenta si un ritual bine stabilit!
La fel este si in afaceri! La fel este si in Marketing! Nu poti alerga luna asta, sa evoluezi, dupa care sa spui, gata, luna urmatoare ma opresc putin ca ma descurc eu!
Te vor intrece altii care sunt perserverenti!
Care este mesajul? STABILESTE-TI UN OBIECTIV SI MUNCESTE IN FIECARE ZI PENTRU EL!
Si nu, nu trebuie un buget de start extraordinar! SECRETUL este PLANUL si PERSEVERENTA!
O sa spuneti „dar am facut asa ceva si nu a mers”!
POSIBIL, DAR CUM ATI FACUT-O?
Cum ati abordat clientul?
Cum ati abordat produsul?
Cum ati abordat serviciul oferit?
Daca problema nu o reprezinta produsul sau serviciul oferit?
Daca problema a fost mereu felul in care am vorbit despre ele?
CARE A FOST MESAJUL?
CUVINTELE sunt cele care vand! Si, daca nu ne clarificam mesajul, clientii nu-l vor auzi!
Daca platim multi bani unei agentii de design fara sa ne clarificam mai intai mesajul, ar fi la fel de bine sa strigam in fata unui catel! Potentialul client nu va auzi decat zgomot!
Odata ce isi stabilesc mesajul, companiile creeaza site-uri business de calitate! DE CE? Pentru ca nimeni nu te a asculta daca mesajul tau nu este clar, indiferent cat de scump este materialul de publicitate!
Acum, v-ati dat seama care este secretul? CLARITATEA! Spune exact ceea ce faci sau ce oferi si cu ce vei imbunatati viata clientului dupa achizitie!
Spune cu ce il ajuti pe client ca sa devina EROUL! Da, pentru ca EROUL este CLIENTUL, nu tu! Dar aceasta tema va fi abordata intr-un articol viitor..
Pana atunci, ia un pix si o hartie, si scrie MESAJUL CLAR! De aici incepe totul!
Nu te descurci? Contacteaza-ne, Vom formula impreuna CLARITATEA mesajului TAU!